S E C T I O N S

-  1: Wat is er mis?
-  2: Gemeengoed
-  3: Methodiek
-  4: Technologie
-  5: Maak de media
-  6: Extra
-  7: Links

A R T I C L E S

-  Kant kiezen
-  Het woord aan de mensen
-  Hoe een onderzoek voeren?
-  Hoe interviewen?
-  Hoe een reportage maken?
-  Hoe een verhaal vertellen?
-  Taal is strijd
-  Context telt ook

 

Class war

 

gepubliceerd: 30.05.2004 // laatste update: 30.05.2004

Media-activisten parodiëren de complexe leugens van de publiciteit. De arbeiders van Ford-Genk deden dat meesterlijk tijdens de staking van eind 2003 tegen de liquidatie van 3.000 jobs. Ze maakten Fuck- en Foerdstickers gebaseerd op het welbekende Ford-logo.

Nog wat verder gaat de slogan "Class-war, probably the best war in the world", een parodie op een slagzin van Carlsberg-bier.

LEES VERDER: Van SMS naar kort bericht // Feitenverslag // Begrijpelijke taal // Drempels overwinnen // Schrijfplan // Humor // Storytelling // Weblogs // Web-writing // Clichés // Fotoreportage // Fotocommunicatie // Class war // Fototaboes // Kleine televisie // Beeldverhalen //

links DeWereldMorgen.be | GetBasic
supporters éditions epo uitgeverij | fonds pascal decroos
contact han | raf | bruno
website based on a design by red kitten

Creative Commons License